Profil tištěného Regionálního publicistického magazínu

25. leden 2017

Tištěný speciál k online regionálním webům. Vyběr toho nejzajímavějšího z daného regionu. Využijte nejchytřejší cesty oslovení produktivní populace. Ideální propojení kvalitního vlastního obsahu s tradičními i netradičními formami propagace služeb a značek pomocí příběhů a fotek.

Výběr regionálních informací. Jistota důvěryhodných a ověřených zpráv.

Investigativní témata, rozhovory, sport, servisní informace, životní styl.

Regionální a lokální zprávy.

Také trendy životní styl (zdraví, bydlení, cestování, finance, auto, hobby, jídlo)

Cílová skupina čtenářů nad 25 let. Akční, ne moc konzervativní, avšak ocení kvalitu.

Čtenáři žijí a pracují převážně v daném regionu, kde je vydáván tištěný Regionální publicistický magazín.

Struktura tištěného magazínu

Název: SeveročeskýDeník.cz MAGAZÍN, ZápadočeskýDeník.cz MAGAZÍN

Periodicita: 2x ročně

Distribuce: řízená (úřady, restaurace, firmy, veřejné prostory)

Cena: zdarma

Media kit: Obchodní nabídka pro inzerenty

Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF

Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně