Profil tištěného Regionálního publicistického magazínu
25. leden 2017Tištěný speciál k online regionálním webům. Vyběr toho nejzajímavějšího z daného regionu. Využijte nejchytřejší cesty oslovení produktivní populace. Ideální propojení kvalitního vlastního obsahu s tradičními i netradičními formami propagace služeb a značek pomocí příběhů a fotek.
Výběr regionálních informací. Jistota důvěryhodných a ověřených
zpráv.
Investigativní témata, rozhovory, sport, servisní
informace, životní styl.
Regionální a lokální zprávy.
Také trendy životní styl (zdraví, bydlení, cestování, finance,
auto, hobby, jídlo)
Cílová skupina čtenářů nad 25 let.
Akční, ne moc konzervativní, avšak ocení kvalitu.
Čtenáři žijí a pracují převážně v daném regionu, kde je vydáván tištěný Regionální publicistický magazín.
Struktura tištěného magazínu
Název: SeveročeskýDeník.cz MAGAZÍN, ZápadočeskýDeník.cz MAGAZÍN
Periodicita: 2x ročně
Distribuce: řízená (úřady, restaurace, firmy, veřejné prostory)
Cena: zdarma
Media kit: Obchodní nabídka pro inzerenty
Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF
Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně