Obchodní nabídka Digital+Tisk KOMBI

Umíme cílit na ženy a muže i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte display (bannerovou) reklamu, která se zobrazuje napříč zvolenými weby, jednotlivými stránkami a rubrikami společně s plošnou tištěnou reklamou, která je základním inzertním formátem s velkým zásahem.

Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.

Jak lze cílit reklamu

Reklamu lze cílit do konkrétních rubrik a článků, na lokalitu. Nebo podle pohlaví, podle oblastí zájmu.

Říkáme tomu behaviorální cílení.

Výhody display (bannerové) reklamy

Garance zobrazení zakoupeného počtu impresí (zobrazení reklamy).

Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.

Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.

Kdy zvolit display (bannerovou) reklamu

Tento typ inzertního formátu je plošný, něco jako inzerát v tisku. Bannerová reklama je vhodná především pro budování brandu (značky) i zvýšení prodeje.

Na výběr máte z mnoha bannerových formátů různého umístění i velikosti. Některé se hodí na posílení povědomí o značce, jiné prodávají.

Podívejte se, jaké jsou bannerové formáty.

Výhody plošné tištěné inzerce

Možnost volby barevnosti inzerátu (černobílý, barevný), velikosti inzerátu, umístění na redakční nebo inzertní straně.

Čtenáři tráví čtením magazínů velmi dlouhou dobu.

Přesnost cílení reklamy v magazínech je pro zadavatele inzerce velmi přitažlivá.

Čtenáře tematických časopisů obvykle spojuje zájem o danou oblast. Časopisy jsou považovány za experty na danou problematiku a reklama v takovémto titulu má větší šanci zaujmout a přesvědčit.

Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.

Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí na základě nákladu tisku.

Kdy zvolit plošnou tištěnou inzerci

Plošná reklama je vhodná především pro budování brandu (značky) i zvýšení prodeje.

Na výběr máte z mnoha inzertních formátů různého umístění i velikosti. Některé se hodí na posílení povědomí o značce, jiné prodávají.

Z hlediska umístění a výkonnosti reklamy je důležitá i strana umístění.

Podívejte se, jaké jsou plošné inzertní formáty.

Výhody Digital+Tisk KOMBI

Výhodou tohoto kombinovaného balíčku napříč mediatypy je velký zásah cílové skupiny - na interentu a v tisku.

Další výhodou je cena inzertní kampaně, která je výhodnější než při objednávání jednotlivých mediatypů samostatně.

Které magazíny tento typ reklamy podporují: Regionální publicistický magazín, Evien

Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz,  VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, Evien.cz

Které balíčky tento typ reklamy podporují: Oborové balíčky pro dlouhodobé kampaně

Cena display (bannerové) reklamy

Cena internetové reklamy: Ohledně cen internetové reklamy je situace podstatně složitější než v jakémkoliv jiném médiu. Důvodem jsou stovky serverů (s různými ceníky), desítky formátů reklamy a v neposlední řadě i spousta forem, jakými lze reklamu na internetu pojmout. Obecně lze placení za reklamu rozdělit na placení za zobrazení reklamy (CPT), za časové období (většinou týden) a placení za prokliky (PPC).

CPT – Cost per Thousand: Používá se v tisku a televizi, kde znamená cenu za tisíc oslovených čtenářů. Podobně na internetu znamená cenu za tisíc "zobrazení" reklamy.

CPT je používáno jako porovnávací ukazatel nákladnosti reklamy na konkrétních serverech nebo tiskových titulech.

Důležité je počítat CPT pro jednu cílovou skupinu za všechna vyhodnocovaná média.

Cena plošné inzerce

Tisková reklama se prodává po stránkách, platí se za inzertní plochu. Základní jednotkou je celostránka. Od této ceny bývají odvozeny ceny za menší formáty, podobně i dvoustrany. Ovšem obecně neplatí, že polovina strany stojí polovinu ceny celostránky.

Příplatky jsou zpravidla za barevnost, za speciální umístění (inzerát na redakční stránce nebo na titulní straně).

Slevy mohou být objemové (za určitý rozpočet), za opakování, kombinační (při použití jiného titulu stejného vydavatele). Nabízejí se i tzv. kupláže – inzerce ve více titulech.

Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF

Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně

Ceník

Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z množstevních balíčků a jednotlivých inzertních formátů.

Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.

Přečtěte si, jaká je Technická specifikace tištěné reklamy.

Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.

Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.