Inzertní formát Balíčky (dle tématu, dle lokality)

26. leden 2017

Určitě se vyplatí rozložení reklamních investic do více webů než do jednoho. Nejen kvůli lepšímu zásahu, ale i k oslovení různých cílových skupin. Pokud pro každého namixujeme jiný typ sdělení, dosáhneme lépe našeho cíle.

Umíme cílit na ženy a muže, na věk čtenářů i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte tematické inzertní balíčky.

Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.

Jak lze cílit reklamu

Reklamu lze cílit do konkrétních rubrik a článků, na lokalitu. Nebo podle pohlaví, podle oblastí zájmu, podle věku.

Říkáme tomu behaviorální cílení.

Výhody cílené reklamy v balíčku

Garance zobrazení zakoupeného počtu impresí (zobrazení reklamy).

Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.

Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.

Typy balíčků

Celá ČR: tematické, dle věku a pohlaví

Umíme cílit na ženy a muže, na věk i zájmy čtenářů, na které se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte tematické inzertní balíčky.

Podporované inzertní formáty: Bannerová reklama, branding, videoreklama, mobilní reklama

Media kit: Obchodní nabídka pro inzerenty

Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF

Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně

Regiony: kraj, okres

Umíme cílit na konkrétní lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte regionální a lokální inzertní balíčky.

Podporované inzertní formáty: Bannerová reklama, branding, videoreklama, mobilní reklama

Media kit: Obchodní nabídka pro inzerenty

Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF

Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně

Oborové balíčky pro dlouhodobé kampaně

Umíme propagovat značku, produkty či služby dlouhodobě a intenzivně. Inzerce probíhá napříč weby a kombinuje několik inzertních formátů.

Media kit: Obchodní nabídka pro inzerenty

Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF

Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně

Ceník

Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.

Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.

Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.

Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.

Podrobný ceník je na vyžádání.

Více informací