Inzertní formát Branding
29. leden 2017Určitě se vyplatí pro masivní zásah propagace značky využít tzv. branding. Plní funkci plošného inzerátu v tisku nebo na billboardu. Dominantní je produkt, jeho logo a jasné sdělení pro zákazníka.
Umíme cílit na ženy a muže, na věk čtenářů i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte brandingovou reklamu, která se zobrazuje na všech stránkách zvoleného webu, a to po zvolené časové období.
Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.
Jak lze cílit reklamu
Reklamu lze cílit na konkrétních webech či skupinu webů, a to i na lokalitu. Nebo podle pohlaví, podle oblastí zájmu, podle věku.
Říkáme tomu behaviorální cílení.
Výhody brandingu
Nejvýraznější propagace značky.
Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.
Možnost volby časového období, kdy se má reklama zobrazovat.
Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.
Kdy zvolit branding
Tento typ inzertního formátu je plošný, něco jako inzerát v tisku. Bannerová reklama je vhodná především pro budování brandu (značky) i zvýšení prodeje.
Dominantní je produkt, jeho logo a jasné sdělení pro zákazníka.
Typy balíčků
Umíme cílit na ženy a muže, na věk i zájmy čtenářů, na které se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte tematické inzertní balíčky.
Pack Celá ČR: tematické, dle věku a pohlaví
Umíme cílit na konkrétní lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte regionální a lokální inzertní balíčky.
Umíme propagovat značku, produkty či služby dlouhodobě a intenzivně. Inzerce probíhá napříč weby a kombinuje několik inzertních formátů.
Pack Oborové balíčky pro dlouhodobé kampaně
Typy brandingu
Komerční pozadí
Umístění na stránce: Objímá celou stránku. Nejviditelnější formát.
Vhodné pro: Brandové kampaně, propagace značky.
Popis: Branding je považován za jednu reklamní plochu, která se skládá ze dvou kreativ: Top a Repeater + barvy pozadí. Reklama musí působit jako celek. Kreativa Top musí graficky navazovat na kreativu Repeater. Jelikož se bude kreativa Repeater do konce stránky opakovat, musí také graficky navazovat sama na sebe. Branding by měl obsahovat minimum textu. Pokud je text nutný, pak text v kreativě Top a Repeater musí zabírat maximálně 1/2 z celkové viditelné plochy každého banneru. Důvodem těchto omezení je fakt, že Branding slouží jako brandová kreativa.
Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz, VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, MediaShow.cz, ShowMix.cz, StarMag.cz, Evien.cz, Evien BydleníMag.cz, Evien ZdravíMag.cz, Evien ApetitMag.cz, Domácí kuchyně.cz, JakPěstovat.cz, PoznejteČesko.cz, JakDobřeStavět.cz, Evien HobbyMag.cz, Investigate.cz
Cena brandingu
Cena internetové reklamy: Ohledně cen internetové reklamy je situace podstatně složitější než v jakémkoliv jiném médiu. Důvodem jsou stovky serverů (s různými ceníky), desítky formátů reklamy a v neposlední řadě i spousta forem, jakými lze reklamu na internetu pojmout. Obecně lze placení za reklamu rozdělit na placení za zobrazení reklamy (CPT), za časové období (většinou týden) a placení za prokliky (PPC).
CPT – Cost per Thousand: Používá se v tisku a televizi, kde znamená cenu za tisíc oslovených čtenářů. Podobně na internetu znamená cenu za tisíc "zobrazení" reklamy.
CPT je používáno jako porovnávací ukazatel nákladnosti reklamy na konkrétních serverech nebo tiskových titulech.
Důležité je počítat CPT pro jednu cílovou skupinu za všechna vyhodnocovaná média.
Důležité upozornění: Každý media typ je lidmi vnímán jinak. Nejde tedy srovnávat CPT v rozhlasu s CPT v tisku nebo na internetu. To proto, že třicetisekundový (zvukový) rozhlasový spot vyvolá v příjemci sdělení jiný efekt než celostránkový (vizuální) inzerát. Stejně tak nelze srovnávat CPT za barevnou celostránku s CPT za černobílou půlstranu.
Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF
Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně
Ceník
Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.
Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.
Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.
Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.
Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.