Inzertní formát Direct mail
29. leden 2017Určitě se vyplatí pro doplňkový zásah pro výkonnostní kampaně využít direct mail. Je to adresná distribuce sdělení nejen pro lepší zásah, ale i k oslovení různých cílových skupin. Pokud pro každého namixujeme jiný typ sdělení, dosáhneme lépe našeho cíle.
Umíme cílit na ženy a muže, podle věku i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte direct mail, který využívá databáze registrovaných uživatelů jednotlivých webů.
Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.
Reklamní sdělení dostává uživatel-zákazník adresně do svého emailu.
Jak lze cílit reklamu
Reklamu lze cílit na konkrétní rubriku a článek. Probíhá segmentace adresáta podle pohlaví, podle oblastí zájmu, podle lokality.
Říkáme tomu behaviorální cílení.
Výhody direct mailové reklamy
Garance zobrazení zakoupeného počtu uživatelů, kteří obdrží email.
Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.
Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.
Inzertní formát je součástí balíčku Pack Oborové balíčky pro dlouhodobé kampaně.
Kdy zvolit direct mail
Tento typ inzertního formátu je adresný. Reklamní sdělení je vhodné především pro zvýšení prodeje.
Vhodné je i využití jako doplňková propagace a upozornění uživatele, aby si přečetl PR článek, textovou reklamu, soutěž, samostatnou brandovou sekci (microsite) nebo akční nabídky.
Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF
Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně
Ceník
Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.
Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.
Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.
Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.
Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.