Inzertní formát Letáky

3. únor 2017

Určitě se vyplatí rozložení reklamních investic do více magazínů než do jednoho. Nejen kvůli lepšímu zásahu, ale i k oslovení různých cílových skupin. Pokud pro každého namixujeme jiný typ sdělení, dosáhneme lépe našeho cíle.

Umíme cílit na ženy a muže i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte řádkovou tištěnou reklamu, která je základním inzertním formátem s velkým zásahem.

Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.

Jak lze cílit reklamu

Reklamu lze cílit do konkrétních magazínů, na lokalitu. Nebo podle pohlaví, podle oblastí zájmu.

Říkáme tomu behaviorální cílení.

Co jsou letáky

Leták je tištěný materiál propagující nějaký výrobek, činnost, firmu, myšlenku, politickou stranu apod.

Letáky musí na první dojem zaujmout a poskytnout potenciálnímu zákazníkovi všechny potřebné informace.

Výhody letáků

Leták se vkládá k magazínům v tiskárně. Přibaluje se i po uzávěrce přípravy magazínu, může reagovat na aktuální situaci.

Letáky přibalené k magazínům využívají distribuční sítě daného magazínu. Inzerent nemusí objednávat samostatný roznos letáků.

Letáky přibalené k magazínům nejsou určeny pro neadresnou hromadnou roznášku, ale pro cílenou propagaci v dané lokalitě či oslovit určitou cílovou skupinu.

Přesnost cílení reklamy v magazínech je pro zadavatele inzerce velmi přitažlivá.

Čtenáře tematických časopisů obvykle spojuje zájem o danou oblast. Časopisy jsou považovány za experty na danou problematiku a reklama v takovémto titulu má větší šanci zaujmout a přesvědčit.

Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.

Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí na základě nákladu tisku.

Kdy zvolit letáky

Pokud chce inzerent informovat o právě probíhajících slevách produktů a služeb, letáky je ideální reklamní nosič.

Leták zpravidla udává informace o vlastnostech zboží, původní ceně, nové (snížené) ceně a době platnosti akční nabídky.

Které magazíny tento typ reklamy podporují: Regionální publicistický magazín, Evien

Cena letáků

Letáky se přibalují k magazínům po jednotlivých kusech. Základní jednotkou ceny je počet kusů plus balné.

Slevy mohou být objemové (za určitý rozpočet), za opakování, kombinační (při použití jiného titulu stejného vydavatele). Nabízejí se i  tzv. kupláže – inzerce ve více titulech.

Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF

Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně

Ceník

Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z množstevních balíčků a jednotlivých inzertních formátů.

Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.

Přečtěte si, jaká je Technická specifikace tištěné reklamy.

Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.