Inzertní formát Partner sekce
30. leden 2017Startovací kampaně spojené se sponzorováním určité rubriky. Jedná se o nejdostupnější dlouhodobou reklamu pro podporu značky. Díky cílení do konkrétní rubriky se dosáhne oslovení požadované cílové skupiny.
Umíme cílit na ženy a muže, na věk čtenářů i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit.
Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.
Jak lze cílit reklamu
Reklamu lze cílit na konkrétních webech či skupinu webů, a to i na lokalitu. Nebo podle pohlaví, podle oblastí zájmu, podle věku.
Říkáme tomu behaviorální cílení.
Výhody partnerství sekce
Zajímavý marketingový nástroj jak dostat značku do
povědomí zákazníků a podpořit prodej.
Skvěle pomůže propagovat i produkt nebo službu.
Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.
Možnost volby časového období publikace.
Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.
Kdy zvolit partnerství sekce
Tento formát je vhodný pro brand i výkon. Umožňuje aktivní oslovení uživatelů.
Typy partnerství sekce
Samostatná rubrika
Umístění na stránce: Vytvořena samostatná rubrika, která obsahuje PR články.
Vhodné pro: Dlouhodobé kampaně a aktivní oslovení čtenářů, získávání zákazníků
Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz, VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, MediaShow.cz, ShowMix.cz, StarMag.cz, Evien.cz, Evien BydleníMag.cz, Evien ZdravíMag.cz, Evien ApetitMag.cz, Domácí kuchyně.cz, JakPěstovat.cz, PoznejteČesko.cz, JakDobřeStavět.cz, Evien HobbyMag.cz
Cena partnerství sekce
Cena internetové reklamy: Ohledně cen internetové reklamy je situace podstatně složitější než v jakémkoliv jiném médiu. Důvodem jsou stovky serverů (s různými ceníky), desítky formátů reklamy a v neposlední řadě i spousta forem, jakými lze reklamu na internetu pojmout.
V případě partnerství sekce s PR články se cena pohybuje v závislosti na zaměření webu, na délce kampaně, na náročnosti tvorby článku, na délce článku i na množství publikovaných článků.
Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF
Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně
Ceník
Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.
Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.
Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.
Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.
Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.