Inzertní formát Partnerství (soutěž)
31. leden 2017Doplňkové kampaně spojené s interakcí se čtenáři. Jedná se o nejdostupnější krátkodobou reklamu pro podporu akce či produktu. Díky cílení na konkrétním webu se dosáhne oslovení požadované cílové skupiny.
Umíme cílit na ženy a muže, na věk čtenářů i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit.
Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.
Jak lze cílit reklamu
Reklamu lze cílit na konkrétních webech či skupinu webů, a to i na lokalitu. Nebo podle pohlaví, podle oblastí zájmu, podle věku.
Říkáme tomu behaviorální cílení.
Výhody soutěže
Zajímavý marketingový nástroj jak dostat značku do povědomí zákazníků a podpořit prodej.
Skvěle pomůže propagovat i produkt nebo službu.
Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.
Možnost volby časového období publikace.
Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.
Kdy zvolit soutěž
Tento formát je vhodný pro brand i výkon. Umožňuje aktivní oslovení uživatelů.
Typy soutěže
Umístění na stránce: Vytvořeno jako samostatný článek s odkazem z homepage.
Vhodné pro: Krátkodobou kampaň a aktivní oslovení čtenářů, získávání zákazníků
Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz, VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, MediaShow.cz, ShowMix.cz, StarMag.cz, Evien.cz, Evien BydleníMag.cz, Evien ZdravíMag.cz, Evien ApetitMag.cz, Domácí kuchyně.cz, JakPěstovat.cz, PoznejteČesko.cz, JakDobřeStavět.cz, Evien HobbyMag.cz
Cena partnerství sekce
Cena internetové reklamy: Ohledně cen internetové reklamy je situace podstatně složitější než v jakémkoliv jiném médiu. Důvodem jsou stovky serverů (s různými ceníky), desítky formátů reklamy a v neposlední řadě i spousta forem, jakými lze reklamu na internetu pojmout.
V případě partnerství (soutěž) se cena pohybuje v
závislosti na zaměření webu.
Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF
Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně
Ceník
Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.
Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.
Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.
Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.
Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.