Inzertní formát PR články (komerční a nativní články)
29. leden 2017Jeden z nejúčinnějších propagačních nástrojů jsou komerční a nativní články. Tento formát je vhodný pro brand i výkon. Umožňuje obsáhlejší sdělení, kdy je třeba produkt více popsat a zpropagovat.
Umíme cílit na ženy a muže, na věk čtenářů i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit.
Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.
Vybírat lze z klasického PR článku nebo článku, který využívá nativní obsah.
Jak lze cílit reklamu
Reklamu lze cílit na konkrétních webech či skupinu webů, a to i na lokalitu. Nebo podle pohlaví, podle oblastí zájmu, podle věku.
Říkáme tomu behaviorální cílení.
Výhody komerčního sdělení
Zajímavý marketingový nástroj jak dostat firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti.
Skvěle pomůže propagovat i produkt nebo službu.
Podporuje vytvářet relevantní odkazy na webové stránky inzerenta.
Plná kontrola nad obsahem článku bez redakčních zásahů.
Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.
Možnost volby časového období publikace.
Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.
Výhody nativního článku
Redaktoři vytvoří článek stejně, jako by připravovali redakční obsah.
Přidaná hodnota kvalitního článku je jasně vidět.
Publikovaný článek není určen pro okamžitý efekt. Zadavatelé tento formát využívají spíše pro univerzální podporu značky.
Podporuje vytvářet relevantní odkazy na webové stránky inzerenta.
Nativní reklama se objevuje v podobě článků, jejichž obsah má odrážet zaměření serveru.
Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.
Možnost volby časového období publikace.
Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.
Kdy zvolit PR článek
Tento formát je vhodný pro brand i výkon. Umožňuje obsáhlejší sdělení, kdy je třeba produkt více popsat a zpropagovat.
Přečtěte si, jak napsat úspěšný článek.
Typy balíčků
Umíme propagovat značku, produkty či služby dlouhodobě a intenzivně. Inzerce probíhá napříč weby a kombinuje několik inzertních formátů. Základem kampaní jsou PR články.
Pack Oborové balíčky pro dlouhodobé kampaně
Typy PR článku
Zpráva
Umístění na stránce: Zařazeno do vhodné tematické rubriky a k ostatním klasickým redakčním článkům.
Vhodné pro: Sdělení zákazníkům o produktu či službě.
Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz, VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, MediaShow.cz, ShowMix.cz, StarMag.cz, Evien.cz, Evien BydleníMag.cz, Evien ZdravíMag.cz, Evien ApetitMag.cz, Domácí kuchyně.cz, JakPěstovat.cz, PoznejteČesko.cz, JakDobřeStavět.cz, Evien HobbyMag.cz
Rozhovor
Umístění na stránce: Zařazeno do vhodné tematické rubriky a k ostatním klasickým redakčním článkům.
Vhodné pro: Představení firmy, osobnosti, produktu či služby. Umožňuje obsáhlejší sdělení popsat. Využívání emocí.
Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz, VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, MediaShow.cz, ShowMix.cz, StarMag.cz, Evien.cz, Evien BydleníMag.cz, Evien ZdravíMag.cz, Evien ApetitMag.cz, Domácí kuchyně.cz, JakPěstovat.cz, PoznejteČesko.cz, JakDobřeStavět.cz, Evien HobbyMag.cz
Reportáž
Umístění na stránce: Zařazeno do vhodné tematické rubriky a k ostatním klasickým redakčním článkům.
Vhodné pro: Představení firmy, osobnosti, produktu či služby. Umožňuje obsáhlejší sdělení popsat. Využívání emocí.
Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz, VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, MediaShow.cz, ShowMix.cz, StarMag.cz, Evien.cz, Evien BydleníMag.cz, Evien ZdravíMag.cz, Evien ApetitMag.cz, Domácí kuchyně.cz, JakPěstovat.cz, PoznejteČesko.cz, JakDobřeStavět.cz, Evien HobbyMag.cz
Analýza
Umístění na stránce: Zařazeno do vhodné tematické rubriky a k ostatním klasickým redakčním článkům.
Vhodné pro: Představení firmy, osobnosti, produktu či služby. Obvykle jsou v článku srovnávací atributy. Umožňuje obsáhlejší sdělení popsat. Využívání emocí.
Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz, VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, MediaShow.cz, ShowMix.cz, StarMag.cz, Evien.cz, Evien BydleníMag.cz, Evien ZdravíMag.cz, Evien ApetitMag.cz, Domácí kuchyně.cz, JakPěstovat.cz, PoznejteČesko.cz, JakDobřeStavět.cz, Evien HobbyMag.cz
Poradenství
Umístění na stránce: Zařazeno do vhodné tematické rubriky a k ostatním klasickým redakčním článkům.
Vhodné pro: Představení firmy, osobnosti, produktu či služby. Obvykle jsou v článku srovnávací atributy. Umožňuje obsáhlejší sdělení popsat. Využívání emocí.
Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz, VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, MediaShow.cz, ShowMix.cz, StarMag.cz, Evien.cz, Evien BydleníMag.cz, Evien ZdravíMag.cz, Evien ApetitMag.cz, Domácí kuchyně.cz, JakPěstovat.cz, PoznejteČesko.cz, JakDobřeStavět.cz, Evien HobbyMag.cz
Cena PR článku
Cena internetové reklamy: Ohledně cen internetové reklamy je situace podstatně složitější než v jakémkoliv jiném médiu. Důvodem jsou stovky serverů (s různými ceníky), desítky formátů reklamy a v neposlední řadě i spousta forem, jakými lze reklamu na internetu pojmout.
V případě komerčních a nativních článků se cena pohybuje v závislosti na zaměření webu, na délce kampaně, na náročnosti tvorby článku, na délce článku i na množství publikovaných článků.
Zakoupit lze od jednoho až po desítky článků. Obvykle s vyšším počtem objednaných kusů článků je množstevní sleva.
Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF
Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně
Ceník
Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.
Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.
Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.
Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.
Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.