Inzertní formát Testimonial
2. únor 2017Určitě se vyplatí rozložení reklamních investic do více magazínů než do jednoho. Nejen kvůli lepšímu zásahu, ale i k oslovení různých cílových skupin. Pokud pro každého namixujeme jiný typ sdělení, dosáhneme lépe našeho cíle.
Umíme cílit na ženy a muže i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte řádkovou tištěnou reklamu, která je základním inzertním formátem s velkým zásahem.
Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.
Jak lze cílit reklamu
Reklamu lze cílit do konkrétních rubrik a článků, na lokalitu. Nebo podle pohlaví, podle oblastí zájmu.
Říkáme tomu behaviorální cílení.
Co je testimonial
V reklamě nebo propagaci testimonial je označení pro písemné doporučení, někdy od nějakého známého člověka, někdy od obyčejného občana, které schvaluje produkt (pro posílení důvěryhodnosti a překonání bariéry nedůvěry mezi příjemcem doporučení a zákazníkem).
Testimoniály mohou být pro zákazníky také důležitým vodítkem, koho ke spolupráci oslovit nebo jaký produkt zvolit.
Výhody testimonial
Čtenáři tráví čtením magazínů velmi dlouhou dobu.
Přesnost cílení reklamy v magazínech je pro zadavatele inzerce velmi přitažlivá.
Čtenáře tematických časopisů obvykle spojuje zájem o danou oblast. Časopisy jsou považovány za experty na danou problematiku a reklama v takovémto titulu má větší šanci zaujmout a přesvědčit.
Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.
Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí na základě nákladu tisku.
Kdy zvolit testimonial
Testimonial zvyšuje důvěryhodnost, protože zákazníci spíše uvěří tvrzením, která nepocházejí přímo od inzerenta.
Testimoniál lze využít v různých fázích prodejního procesu.
Typy testimonialu
Co obsahuje: Každý testimonial by měl obsahovat jméno zákazníka, titul a název organizace, v ideálním případě s miniaturou fotografie této osoby. To u čtenáře a zákazníka budí důvěru a potlačuje nejistotu, zanechává profesionální dojem a celkově přidává na věrohodnosti.
Typy: Zpráva, Rozhovor, Reportáž, Poradenství
Které magazíny tento typ reklamy podporují: Regionální publicistický magazín, Evien, Vize pro Česko
Cena testimonialu
Testimonial se prodává po stránkách, platí se za inzertní plochu. Základní jednotkou je celostránka. Od této ceny bývají odvozeny ceny za menší formáty, podobně i dvoustrany. Ovšem obecně neplatí, že polovina strany stojí polovinu ceny celostránky.
Příplatky jsou zpravidla za barevnost, za speciální umístění (inzerát na redakční stránce nebo na titulní straně).
Slevy mohou být objemové (za určitý rozpočet), za opakování, kombinační (při použití jiného titulu stejného vydavatele). Nabízejí se i tzv. kupláže – inzerce ve více titulech.
Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF
Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně
Ceník
Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z množstevních balíčků a jednotlivých inzertních formátů.
Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.
Přečtěte si, jaká je Technická specifikace tištěné reklamy.
Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.