Inzertní formát Tisková zpráva

4. únor 2017

Účinný PR nástroj, pokud chcete mít plnou kontrolu nad sdělením. Prostřednictvím tiskové zprávy lze rychle a efektivně oslovit velký počet čtenářů.

Umíme cílit na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit.

Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.

Jak lze cílit reklamu

Reklamu lze cílit na konkrétních webech či skupinu webů, a to i na lokalitu.

Říkáme tomu behaviorální cílení.

Výhody tiskové zprávy

Cenově výhodný nástroj komunikační strategie v rámci PR prezentace.

Umožňuje informovat o změnách ve firmách a státních úřadech, o stanoviscích politiků a politických stran, o  pořádaných akcích. Také lze reagovat na zprávy v médiích.

Plná kontrola nad obsahem tiskové zprávy bez redakčních zásahů.

Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.

Možnost volby časového období publikace.

Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.

Kdy zvolit tiskovou zprávu

Umožňuje informovat o změnách ve firmách a státních úřadech, o stanoviscích politiků a politických stran, o  pořádaných akcích. Také lze reagovat na zprávy v médiích.

Přečtěte si, jak napsat úspěšný článek.

Typy tiskové zprávy

Zpráva

Umístění na stránce: Zařazeno do samostatné rubriky Advertorial

Vhodné pro: Sdělení čtenářům, které chce mít zadavatel plně pod kontrolou.

Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz,  VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Advertorial“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Za obsah komernčího sdělení zodpovídá inzerent.

Cena PR článku

Cena internetové reklamy: Ohledně cen internetové reklamy je situace podstatně složitější než v jakémkoliv jiném médiu. Důvodem jsou stovky serverů (s různými ceníky), desítky formátů reklamy a v neposlední řadě i  spousta forem, jakými lze reklamu na internetu pojmout.

V případě tiskových zpráv se cena pohybuje v  závislosti na délce článku i na množství publikovaných článků.

Zakoupit lze od jednoho až po desítky článků. Obvykle s vyšším počtem objednaných kusů článků je množstevní sleva.

Ceník

Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.

Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.

Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.

Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.

Podrobný ceník je na vyžádání.

Více informací