Speciální inzertní projekt Degustace ApetitMag
5. únor 2017Reklamní a mediální partnery umíme zapojit do speciálních projektů v digitálním i tištěném prostředí. Ať už se jedná o obsahové formáty, sociální sítě, eventy či cross mediální formáty.
Umíme cílit na ženy a muže, na věk čtenářů i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte speciální projekty.
Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.
Jak lze cílit reklamu
Reklamu lze cílit na konkrétních webech či skupinu webů, a to i na lokalitu.
Říkáme tomu behaviorální cílení.
Výhody projektu
Zajímavý marketingový nástroj jak dostat značku do povědomí zákazníků a podpořit prodej.
Skvěle pomůže propagovat i produkt nebo službu.
Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.
Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.
Princip projektu
Degustační setkání pro partnery mediální skupiny.
Pro koho je projekt vhodný
Projekt nabízí dvě kategorie sponzorství: hlavní sponzor, sponzor
Propagace je vhodná pro restaurace, kavárnu, hotel a dodavatele potravin.
Termín konání projektu
Probíhá 2x ročně jako event setkání.
Kde probíhá projekt
ApetitMag.cz
Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF
Ceník
Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.
Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.
Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.
Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.
Přečtěte si, jaká je Technická specifikace tištěné reklamy.
Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.