Speciální inzertní projekt Léto

5. únor 2017

Reklamní a mediální partnery umíme zapojit do speciálních projektů v digitálním i tištěném prostředí. Ať už se jedná o obsahové formáty, sociální sítě, eventy či cross mediální formáty.

Umíme cílit na ženy a muže, na věk čtenářů i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte speciální projekty.

Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.

Jak lze cílit reklamu

Reklamu lze cílit na konkrétních webech či skupinu webů, a to i na lokalitu.

Říkáme tomu behaviorální cílení.

Výhody projektu

Zajímavý marketingový nástroj jak dostat značku do povědomí zákazníků a podpořit prodej.

Skvěle pomůže propagovat i produkt nebo službu.

Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.

Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.

Princip projektu

Letní tematická kampaň nabízí inzerentovi sedm možností k propagaci produktu či služby za výhodné ceny. Obsahuje tyto inzertní formáty: PR článek, banner, soutěž, sponzoring, videoreklama, direct mail, samostatná brandová sekce (microsite).

Pro koho je projekt vhodný

Přesný celoplošný zásah s cílem oslovit populaci s produkty a služby vhodné pro dané roční období - Léto. Balíček zahrnuje weby s  informačním obsahem.

Inzerent osloví populaci, která se zajímá o  témata, produkty a služby z oblasti životního stylu.

Termín konání projektu

Probíhá 4 měsíce (květen, červen, červenec, srpen).

Kde probíhá projekt

SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz,  VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, Evien.cz

Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF

Ceník

Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.

Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.

Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.

Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.

Přečtěte si, jaká je Technická specifikace tištěné reklamy.

Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.