Speciální inzertní projekt Nej miminko

4. únor 2017

Reklamní a mediální partnery umíme zapojit do speciálních projektů v digitálním i tištěném prostředí. Ať už se jedná o obsahové formáty, sociální sítě, eventy či cross mediální formáty.

Umíme cílit na ženy a muže, na věk čtenářů i na lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte speciální projekty.

Cílená reklama umožňuje doručit reklamní sdělení správné cílové skupině. Můžete díky ní oslovit ty, které bude nabídka zajímat. Vaše investice do reklamy je tak efektivnější.

Jak lze cílit reklamu

Reklamu lze cílit na konkrétních webech či skupinu webů, a to i na lokalitu.

Říkáme tomu behaviorální cílení.

Výhody projektu

Zajímavý marketingový nástroj jak dostat značku do povědomí zákazníků a podpořit prodej.

Skvěle pomůže propagovat i produkt nebo službu.

Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.

Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.

Princip projektu

Soutěž pro rodiny narozených miminek dané porodnice. Registrovaní čtenáři mohou hlasovat v anketě, miminko s největším počtem hlasů vítězí.

Jsou dvě části: Miminko s největším počtem hlasů z každé měsíční série (nejvíce hlasů ze dvou kol měsíce) postupuje do čtvrtletního hodnocení. Po třech měsících dojde k dalšímu vyhodnocení a miminko s největším počtem hlasů ze všech kol (za tři měsíce) vítězí.

Pro koho je projekt vhodný

Projekt nabízí dvě kategorie sponzorství: hlavní sponzor, sponzor

Propagace je vhodná pro nemocnice (porodnice) a dále pro výrobce, distributory, prodejce spotřebního a dětského zboží.

Termín konání projektu

Probíhá celoročně.

Kde probíhá projekt

SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz,  VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz

Ročníky projektu

Podívejte se do archivu projektu:

ročník 2016

ročník 2015

Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF

Ceník

Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.

Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.

Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.

Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.

Přečtěte si, jaká je Technická specifikace tištěné reklamy.

Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.