Profil tištěného magazínu Vize pro Česko
26. leden 2017Tištěný speciál k online multimediálnímu projektu Vize pro Česko. Vyběr toho nejzajímavějšího portálu. Inzerenti mohou oslovit jedinečnou cílovou skupinu čtenářů s vysokoškolským diplomem či studenty vysokých škol.
Dominantním obsahovým prvkem jsou rozhovory.
Cílovou skupinou jsou převážně manažeři a vedoucí pracovníci. Socioekonomická skupina A / AB s vysokoškolským vzděláním.
Čtenáři žijí, pracují a studují převážně ve velkých městech jako je Praha, Brno, Ostrava, Plzeň. Avšak čtenáři jsou z celé České republiky.
Struktura tištěného magazínu
Název: Vize pro Česko
Periodicita: 2x ročně
Distribuce: řízená (úřady, vysoké školy, knihovny, ministerstva, adresné doručování)
Cena: zdarma
Media kit: Obchodní nabídka pro inzerenty
Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF
Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně