Inzertní formát Mobilní reklama

29. leden 2017

Určitě se vyplatí pro masový zásah pro výkonnostní kampaně využít mobilní reklamu. Je to inzertní sdělení přizpůsobené chytrému mobilnímu telefonu pro lepší zásah uživatele.

Mobilní reklama je forma inzerce, která se zobrazuje na mobilních zařízeních - zpravidla telefonech či tabletech. Inzerent může zobrazovat textovou nebo bannerovou reklamu na internetových stránkách, optimalizovaných pro mobilní zařízení, nebo v  mobilních aplikacích.

Je to aktivní komunikační platforma mezi inzerentem a uživatelem.

Předpokládá se v následujících letech vyšší počet přístupů přes mobilní zařízení než přes počítač. Toto odvětví reklamy bude vykazovat rychlý růst - vyšší zájem uživatelů a tím pádem větší zájem inzerentů.

Jak lze cílit reklamu

Reklamu lze cílit do konkrétních rubrik a článků, na lokalitu. Nebo podle pohlaví, podle oblastí zájmu, podle věku.

Říkáme tomu behaviorální cílení.

Výhody mobilní reklamy

Garance zobrazení zakoupeného počtu impresí (zobrazení reklamy).

Předem známé celkové náklady na realizaci inzertní kampaně.

Možnost předpovědi, jak velký počet lidí v daném období reklamu uvidí.

Kdy zvolit mobilní reklamu

Tento typ inzertního formátu je plošný, něco jako inzerát v tisku. Mobilní reklama je vhodná především pro zvýšení prodeje.

Je optimalizována pro mobilní zařízení - tím je uživatelsky komfortní a pro inzerenta výkonnější.

Typy balíčků

Umíme cílit na ženy a muže, na věk i zájmy čtenářů, na které se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte tematické inzertní balíčky.

Pack Celá ČR: tematické, dle věku a pohlaví

Umíme cílit na konkrétní lokalitu, na kterou se jako inzerent chcete zaměřit. Vyzkoušejte regionální a lokální inzertní balíčky.

Pack Regiony: kraj, okres

Typy mobilní reklamy

Mobilní leaderboard

Velikost: Čtvrtina/šestina displeje

Umístění na stránce: Ve spodní části stránky.

Vhodné pro: Aktivní oslovení čtenářů.

Které weby tento typ reklamy podporují: SeveročeskýDeník.cz, ZápadočeskýDeník.cz, StředočeskýDeník.cz,  VýchodočeskýDeník.cz, JihočeskýDeník.cz, MoravskéListy.cz, MojeOstravsko.cz, DnešníVysočina.cz, DeníkČesko.cz, MediaShow.cz, ShowMix.cz, StarMag.cz, Evien.cz, Evien BydleníMag.cz, Evien ZdravíMag.cz, Evien ApetitMag.cz, Domácí kuchyně.cz, JakPěstovat.cz, PoznejteČesko.cz, JakDobřeStavět.cz, Evien HobbyMag.cz

Cena display (bannerové) reklamy

Cena internetové reklamy: Ohledně cen internetové reklamy je situace podstatně složitější než v jakémkoliv jiném médiu. Důvodem jsou stovky serverů (s různými ceníky), desítky formátů reklamy a v neposlední řadě i  spousta forem, jakými lze reklamu na internetu pojmout. Obecně lze placení za reklamu rozdělit na placení za zobrazení reklamy (CPT), za časové období (většinou týden) a placení za prokliky (PPC).

CPT – Cost per Thousand: Používá se v tisku a televizi, kde znamená cenu za tisíc oslovených čtenářů. Podobně na internetu znamená cenu za tisíc "zobrazení" reklamy.

CPT je používáno jako porovnávací ukazatel nákladnosti reklamy na konkrétních serverech nebo tiskových titulech.

Důležité je počítat CPT pro jednu cílovou skupinu za všechna vyhodnocovaná média.

Důležité upozornění: Každý media typ je lidmi vnímán jinak. Nejde tedy srovnávat CPT v rozhlasu s CPT v tisku nebo na  internetu. To proto, že třicetisekundový (zvukový) rozhlasový spot  vyvolá v příjemci sdělení jiný efekt než celostránkový (vizuální) inzerát. Stejně tak nelze srovnávat CPT za barevnou celostránku s CPT za černobílou půlstranu.

Produktový list: Profil a obchodní nabídka pro inzerenty ke stažení ve formátu PDF

Případové studie: Podívejte se na realizované reklamní kampaně

Ceník

Struktura ceníku platná od 1.1.2017 se skládá z produktových balíčků a jednotlivých inzertních formátů.

Přečtěte si, proč inzerovat na internetu.

Přečtěte si, jaké jsou Všeobecné obchodní podmínky.

Přečtěte si, jaká je Technická specifikace reklamy.

Podrobný ceník je na vyžádání. Nezávazně kontaktujte nás s poptávkou.